اشعار علیرضارضائی

اشعار فارسی و ترکی علیرضارضائی

اشعار علیرضارضائی

اشعار فارسی و ترکی علیرضارضائی

سلام اولسون

سلام اولسون سوغانلار

قاری آرواد بوغانلارا!

موبارک اولسون یئنی ایل

گونش کیمین دوغانلارا

حاجی ترامپ

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

بیر قحبه

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

رستم و افراسیاب

چنین گفت رستم به افراسیاب

چو فردا برآید بلند آفتاب


بزن عینک و سوی میدان بیا
کولر بسته براسب و خندان بیا


رکود است وتوفان ودرد است و بس
به زابل فقط  ریزگرد است و بس


بیفتی به گه خوردن وهن وهن
شکستت دهد باد و توفان شن


هوای خوش و پاک و سالم مخواه
در اینجا شود روزگارت سیاه


شکستت دهد خاک و پنچرشوی
بداختری شوی،خاک بر سرشوی


نیازم دگرسوی شمشیردست
که بی شک دهد ریزگردت شکست


شجاع جوان،ای دل انگیزمرد
برآیی  گرازعهده ی ریز گرد،


تو را دزد زنجیره ای می کنم
یکی بنگی و شیره ای می کنم


کنم  پهن از بهر تو،تور را
دهم دست تو گرز وافور را


شوی خسته ازجنگ و نیرنگ من
برو سوی توران میا جنگ من


یوخ

اولوبلار آج و آج میللت دَه دین یوخ 
بو میللت دَه به غیر از آج قارین یوخ


سیچیب دونیایا گل گؤر، دی :یاشاسین!
ترامپِ بینی بوش،  "چین"و  " پوتین" یوخ!


تاپیلمیر " وارفارین" ایراندا بیرگؤن
تاپیلسا، هی گئت آختار "انسولین" یوخ


قیز- اوغلانلار سوبای، دئپرس، کَدَرلی
زنا و صیغه چوخ دور، توی، کبین یوخ


نَه دیر ایران؟: بولاشیق بیر خیارلیق 
بو بوستاندا آراماق و وجین یوخ


اولار خوش حالینا یولداش، اگر کی
اوشاغین یا کی آروادین، اَرین، یوخ


چاتار بیر گؤن مَنَه "حافظ" چالیشسین
اگر سعی ائیله سین" ابن یمین" یوخ


" کل اوغلانین" بوتون اشعاری یاوه 
مزخرف دیر،دَیَرلی و دَرین یوخ


#علیرضا_رضائی 
#کل_اوغلان
@keloglan1349